• Dela på Facebookdela på TwitterCommentShare på RedditShare på PinterestEmail
  • Print 2 januari 2014

    Varje år , den 1 januari, gym över hela landet blivit mer populär än Google Glass, Instagram och Super Bowl tillsammans. Miljontals nyårslöfte-ers fil in med helt nya träningskläder och ett leende på deras hoppfulla ansikten. Populariteten rush varar ungefär en månad. Det tar inte lång tid innan arbetsnarkomaner börjar dikning gymmet för kontoret, börjar nattugglor slå snooze på sina morgon larm och de multi-tasking mammor måste hitta ett sätt att delta i en hockeymatch, PTA möte och göra middag på en gång . Förra året Daily News rapporterade att 22 procent av amerikanerna stoppade på sina resolutioner mindre än en vecka efter den 1 januari. Så hur du håller dig till ditt beslut att komma i form under 2014? Istället för att lova att logga dagliga timmar på gymmet, hålla sig till något lite mer realistiskt. Åta sig att antalet en träning som kommer att forma upp kroppen i år: bergsklättrare

    Varför är bergsklättrare den bästa övningen för att tona din kropp 2014.? Vad gör bergsklättrare verkligt spektakulära är deras sätt att arbeta din kärna, armar, bakom och ben samtidigt ger dig en bra konditionsträning. Många övningar fokuserar på antingen styrketräning, toning eller höja din puls, men bergsklättrare involverar alla tre Hur gör bergsklättrare. Starta i en yoga nedåt hund läge, som i huvudsak tar en pushup ställning till ett inverterat V. Placera händerna under axlarna, platt på marken. Sträck på ryggen plan, skjuta bröstet mot dina raka ben medan hälarna når mot marken. Engagera din kärna och börja klättra. Gör detta genom att höja din högra knä mot näsan, övergripande ryggen en aning, innan du ställer tillbaka den med kontroll. Upprepa med vänster ben, noga med att hålla höfterna i linje istället för svischar från sida till sida. Att så snabbt som du möjligen kan för att amp upp din puls. Börja genom att försöka hålla den här takten i 30 sekunder, fylla i totalt fem reps. Som ni få uthållighet och styrka, gradvis öka den tiden och kanske till och med mängden reps. Med denna enkla, total-body toning motion, det ska vara lätt att hålla 2014 upplösning för att komma i form snabbt.

    Förslag av författaren Weirdo, knäpp fitness redskap som faktiskt fungerar 10 livets lärdomar att ta bort från att köra Barre träning sätter ribban högt


 Tillbaka